- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | - |
dc.contributor.author | الزهراني، صالح بن حامد بن احمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:36:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:36:56Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124925 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الادارة المدرسية | - |
dc.title | ابعاد الادارة المدرسية الفاعلة في المدارس الحكومية بمحافظة جدة من وجهة نظر المديرين وسبل الارتقاء بها | - |
dc.identifier.id | .b11955338 | - |
dc.identifier.callnum | 12637 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1432 | - |
dc.description.extent | 141 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00263746 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12637.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 34.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12637.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 164.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12637.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 204.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12637.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 163.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12637.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 715.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12637.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 250.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12637.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 180.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)