- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مداح، سامية بنت صدقة | |
dc.contributor.author | البلوي، هدى بنت عايش الفاضلي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:21:04Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:21:04Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124899 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اهمية الاشراف التربوي الالكتروني ومعوقات استخدامه في الاساليب الاشرافية من وجهة نظر المشرفات التربويات ومعلمات الرياضيات بمنطقة تبوك التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11946052 | |
dc.identifier.callnum | 12814 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.description.extent | 129 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00275681 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12814.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 211.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12814.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 204.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12814.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 332.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12814.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12814.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 219.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12814.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 1.06 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)