- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | محمد عالم، ابراهيم بن احمد | |
dc.contributor.author | اناجرية، ابتهال بن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T06:07:39Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T06:07:39Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124879 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الكيمياء - تعليم | |
dc.subject.other | التفكير - دراسة وتعليم | |
dc.title | مستوى ممارسة المعلمات للتعليم المدمج وصعوباته التى تواجههن في تدريس مادة الكيمياء بالمدارس الثانوية للبنات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11939424 | |
dc.identifier.callnum | 12612 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 176ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00262129 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12612.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.37 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12612.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12612.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 173.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12612.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 189.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12612.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 668.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12612.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 311.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12612.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 62.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)