- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لبمزروع، ليلى بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | الحجاجي، عائشة بنت احمد بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T05:52:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T05:52:50Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124860 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | خصائص المعلم في الدول ذات التحصيل المرتفع ( سنغافورا - الصين ) والدول ذات التحصيل المنخفض( السعودية ) في اختبارات دراسة التوجهات الدولية للرياضيات والعلوم ( TIMSS 2007 ) | |
dc.identifier.id | .b11936794 | |
dc.identifier.callnum | 12795 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.description.extent | 204 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00275198 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12795.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.54 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12795.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 81.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12795.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 29.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12795.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 81.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12795.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 299.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12795.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 141.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12795.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 50.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)