- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جفري، ابتسام بنت حسين بن عقيل | |
dc.contributor.author | ريس، ايمان بنت طارق بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T05:50:22Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T05:50:22Z | - |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124856 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تنمية مهارات | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - قراءة | |
dc.title | اثر استخدام انشطة الذكاءات المتعددة في تنمية مهارات القراءة في اللغة الانجليزية لدى طالبات الصف الاول المتوسط بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1193623x | |
dc.identifier.callnum | 12792 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1433 | |
dc.description.extent | 208 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00275121 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12792.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12792.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 304.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12792.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 358.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12792.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 387.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12792.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 757.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12792.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 311.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12792.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 320.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)