- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مداح، سامية بنت صدقة | |
dc.contributor.author | نتو، راندة بنت احمد بن عباس | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T05:35:29Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T05:35:29Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124834 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع استخدام الصفوف الافتراضية ومتطلبات توظيفها في تعليم الرياضيات في بعض الجامعات السعودية بالمنطقة الغربية من وجهة نظر المختصين واعضاء هيئة التدريس | |
dc.identifier.id | .b11929108 | |
dc.identifier.callnum | 12598 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 158 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00261314 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12598.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12598.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 174.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12598.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 121.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12598.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.62 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12598.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12598.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 123.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12598.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 273.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)