- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | القرشي، شكرية بنت عويض بن عيضة | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T05:02:37Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T05:02:37Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124771 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تنمية القيم الاخلاقية لدى طالبات المرحلة الثانوية بالاستفادة من موقف بعض الصحابيات الجليلات رضى الله عنهن ( تصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b1189748x | |
dc.identifier.callnum | 12555 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 180 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257745 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12555.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 194.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12555.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 84.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12555.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 178.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12555.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 451.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12555.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 169.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12555.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 247.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)