- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | الصاعدي، فائز بن عبد الله بن مرزوق | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:58:02Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:58:02Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124757 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الانحراف الفكري | |
dc.subject.other | الضبط الاجتماعي | |
dc.subject.other | الشباب - السعودية - أحوال اجتماعية | |
dc.title | دور الضبط الاجتماعي في مواجهة الانحرافات الفكرية لدى الشباب | |
dc.identifier.id | .b11896590 | |
dc.identifier.callnum | 12541 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 258 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257649 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12541.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.63 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12541.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 210.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12541.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 205.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12541.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 313.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12541.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 467.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12541.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 226.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12541.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 280.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)