- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نياز، حياة بنت عبد العزيز بن محمد | |
dc.contributor.author | عسيري ,آمنة إبراهيم شامي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:48:26Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:48:26Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124733 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | خلق الانسان | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | المبادئ التربوية المستنبطة من آيات خلق الإنسان في القرآن الكريم وتطبيقاتها التربوية في الأسرة و المدرسة | |
dc.identifier.id | .b11895731 | |
dc.identifier.callnum | 11657 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432هـ | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 163 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257555 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11657.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 23.73 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11657.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 304.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11657.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 192.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11657.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 520.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11657.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11657.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 646.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11657.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 164.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)