- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني، دخيل الله بن محمد | |
dc.contributor.author | الغامدي، علي بن عوض بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:44:15Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:44:15Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124721 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية استراتيجيتي التدريس التبادلي وتنشيط المعرفة السابقة في تنمية بعض مهارات التذوق الادبي والاتجاه نحو دراسة الادب لدى طلاب الصف الثاني ثانوي | |
dc.identifier.id | .b11895354 | |
dc.identifier.callnum | 12511 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 563 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257514 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12511.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 14.08 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12511.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 100.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12511.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 56.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12511.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 160.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12511.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 438.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12511.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 173.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12511.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 96.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)