- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد بن صالح | |
dc.contributor.author | الصنيع، دلال بنت عبد الكريم بن حمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:43:34Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:43:34Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124719 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تعليم | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام وحدة مقترحة لمقرر اللغة الانجليزية في ضوء معايير الجودة الشاملة على تحصيل طالبات الصف الثاني الثانوي الادبي في مدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b11895329 | |
dc.identifier.callnum | 12509 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 202 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257511 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12509.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.1 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12509.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 137.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12509.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 154.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12509.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 240.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12509.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 359.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12509.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 148.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12509.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 76.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)