- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | مبارك، عبد الحكيم بن موسى | |
dc.contributor.author | ثقة، ايمان بنت عبد الغني بن جميل | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:39:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:39:58Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124708 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المختبرات المدرسية | |
dc.title | اتجاهات معلمات ومشرفات الكيمياء نحو استخدام تقنية المعامل الافتراضية وبعض مطالبها في مدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11894532 | |
dc.identifier.callnum | 12498 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.description.extent | 119ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257350 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12498.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12498.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 349.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12498.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 271.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12498.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 343.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12498.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 817.04 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12498.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 445.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12498.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 300.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)