- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | فلاتة، ابراهيم بن محمود بن حسين | |
dc.contributor.author | الهلالي، سامي بن صالح بن حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:37:55Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:37:55Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124702 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية | |
dc.title | مدى تطبيق معلم التربية الاسلامية لحقوق الطفل اثناء تدريسه في المرحلة الابتدائية بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b11894015 | |
dc.identifier.callnum | 12491 | |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 178ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257295 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12491.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12491.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 238.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12491.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 252.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12491.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 239.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12491.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 593.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12491.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 293.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12491.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 240.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)