- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | نياز، حياة عبد العزيز | |
dc.contributor.author | المحمادي، احلام بنت أحمد بن عباس | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:36:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:36:38Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124698 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - الاهداف | |
dc.subject.other | الكيمياء - دراسة وتعليم (ثانوي) | |
dc.title | مدى تحقيق مادة الكيمياء المقررة على المرحلة الثانوية لأهداف التربية الإسلامية | |
dc.identifier.id | .b11893473 | |
dc.identifier.callnum | 11648 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432هـ | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 269 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257238 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11648.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 13.24 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11648.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 83.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11648.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 364.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11648.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 244.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11648.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11648.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 138.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11648.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 320.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)