- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي، سليمان محمد سليمان | |
dc.contributor.author | الزايدي، نور بنت عواض خلف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:35:57Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:35:57Z | - |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124696 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الثقافة المدرسية | |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | |
dc.title | توطين الإشراف التربوي في المدرسة كمجتمع تعلم مهني: (تصور مقترح) | |
dc.identifier.id | .b11893412 | |
dc.identifier.callnum | 11644 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432هـ | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 280ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00257232 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11644.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11644.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 146.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11644.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 187.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11644.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 277.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11644.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 578.53 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11644.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 71.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11644.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 155.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)