- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلامة، كايد بن محمد بن أحمد | |
dc.contributor.author | الزهراني، صالح بن ظافر بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:29:01Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:29:01Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124675 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع الممارسة والاهمية لاسلوب ادارة الفريق لمدير المدرسة من وجهة نظر مديري ومعلمي المدارس الثانوية بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b1187661x | |
dc.identifier.callnum | 12474 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 165ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00255429 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12474.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12474.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 270.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12474.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 146.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12474.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 337.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12474.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 598.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12474.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 220.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12474.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 196.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)