- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدهماني ، دخيل الله بن محمد | |
dc.contributor.author | السلمي، محمد بن عبد الجبار بن معيوض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:27:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:27:06Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124669 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مستوى تمكين معلمي اللغة العربية من اساليب تنمية مهارات الاستماع لدى تلاميذ الصف السادس الابتدائي بالعاصمة المقدسة | |
dc.identifier.id | .b11874107 | |
dc.identifier.callnum | 12466 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 145ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00255138 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12466.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.93 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12466.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 93.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12466.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 160.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12466.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 152.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12466.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 782.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12466.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 179.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12466.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 159.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)