- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خليل، سالم بن أحمد بن محمود | |
dc.contributor.author | عبد المجيد، نزار بن علي بن ياسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:23:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:23:06Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124659 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | إستخدام استراتيجية تدريس الاقران في تدريس التربية الفنية وعلاقتها ببعض المخرجات التعليميةلدى تلاميذ المرحلة الابتدائية بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b11872068 | |
dc.identifier.callnum | 12456 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 209ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00254867 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12456.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.96 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12456.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 3.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12456.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 5.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12456.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 94.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12456.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 10.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12456.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 101.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12456.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 12.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)