- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بخش، هالة بنت طه | |
dc.contributor.author | الكحلاني، سهير بنت علي بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:15:38Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:15:38Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124639 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية الطرائف العلمية باستخدام الحاسب الالي في تدريس وحدة من مقرر العلوم على التحصيل الدراسي لدى تلميذات الصف الخامس الابتدائي بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11861617 | |
dc.identifier.callnum | 12398 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1432 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 182 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00253305 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12398.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 154.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12398.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 257.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12398.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 173.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12398.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 307.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12398.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 532.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12398.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 308.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12398.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 226.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)