- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خليل، محمد المري بن محمد بن اسماعيل | |
dc.contributor.author | المنابري، فاطمة بن عبد العزيز بن عبد القادر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:11:24Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:11:24Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124627 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الذكاء الاجتماعي والمسئولية الاجتماعية والتحصيل الدراسي لدى عينة من طالبات التربية بجامعة ام القرى بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11855290 | |
dc.identifier.callnum | 12390 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 157 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00252596 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12390.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.91 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12390.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12390.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 165.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12390.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 133.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12390.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 332.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12390.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 148.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12390.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 236.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)