- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغظيمل، عبد الله بن حمد بن ناصر | |
dc.contributor.author | الشهري، ضيف الله بن عامر بن سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:10:05Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:10:05Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124624 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الزامات ابن حزم الظاهري فقهاء المذاهب الاربعة في كتاب الطهارة من المحلى دراسة وتقويم | |
dc.identifier.id | .b11852665 | |
dc.identifier.callnum | 12387 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الشريعة والدراسات الإسلامية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | الشريعة | - |
dc.description.extent | 604ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00252283 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12387.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.82 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12387.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 217.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12387.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 147.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12387.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 157.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12387.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 774.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12387.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 275.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12387.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 520.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)