- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، مرضي بن غرم الله بن حسن | |
dc.contributor.author | الحميد، حسن بن احمد بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:01:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:01:19Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124602 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | فاعلية برنامج قائم على القصة في تنمية بعض مهارات القراءة الابداعية لدى تلاميذ الصف الثالث المتوسط | |
dc.identifier.id | .b11849939 | |
dc.identifier.callnum | 12370 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 317 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251930 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12370.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12370.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 88.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12370.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 29.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12370.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 188.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12370.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 520.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12370.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 304.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12370.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 74.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)