- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كنسارة، احسان بن محمد بن عثمان | |
dc.contributor.author | العنزي، حماد بن الطيار بن معيوف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T04:00:59Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T04:00:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124601 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تصميم مقرر دراسي مقترح لتنمية مهارات استخدام الحاسب الالي والانترنت لدى طلاب المرحلة المتوسطة | |
dc.identifier.id | .b11849915 | |
dc.identifier.callnum | 12369 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 216ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251927 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12369.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12369.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 98.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12369.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 33.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12369.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 177.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12369.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 309.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12369.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 192.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12369.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 68.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)