- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القويفلي، لؤلؤة بنت عبد الكريم بن إبراهيم | |
dc.contributor.author | فلمبان، علياء بنتن علي بن بكر | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:56:44Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:56:44Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124594 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | البرامج الدعوية في قناة المجد الفضائية واثرها على المجتمع في الدورة البرامجية لعام 1428هـ ( دراسة تحليلية) | |
dc.identifier.id | .b11846513 | |
dc.identifier.callnum | 12364 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الدعوة وأصول الدين | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1421 | |
dc.relation.dep | الدعوة والثقافة الإسلامية | - |
dc.description.extent | 285 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251554 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12364.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.45 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12364.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 170.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12364.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 117.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12364.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 205.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12364.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 464.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12364.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 309.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12364.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 167.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)