- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الغامدي، محمد بن عبد الله بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:51:58Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:51:58Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124581 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اهمية ومعوقات الاشراف التربوي الالكتروني باستخدام نظم التعليم الالكتروني لدى المشرفين التربويين والمعلمين في تحقيق بعض المهام الاشرافية | |
dc.identifier.id | .b11844309 | |
dc.identifier.callnum | 12234 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 14 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 205ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251320 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12234.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 24.38 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12234.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 223.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12234.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 164.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12234.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 249.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12234.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 474.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12234.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 148.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12234.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 289.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)