- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحميدي، عبد الله بن محمد بن عبد الله | |
dc.contributor.author | تركستاني، خديجة بنت عبد القادر بن داود | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:49:56Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:49:56Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124575 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اتخاذ القرار بالادارات العامة للتربية والتعليم للبنات بالمملكة العربية السعودية في ضوء تقنية المعلومات(خطة مقترحة للتطوير) | |
dc.identifier.id | .b11843779 | |
dc.identifier.callnum | 11738 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 226 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251257 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11738.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 16.89 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11738.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 85.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11738.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 77.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11738.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 152.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11738.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 426.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11738.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 206.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11738.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 95.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)