- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | القحطاني، محمد بن عايض | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:49:16Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:49:16Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124573 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | اثر استخدام البرمجيات الاجتماعية على كفايات التعليم الالكتروني لدى مجتمع الممارسة من اعضاء هيئة التدريس في جامعة الملك خالد | |
dc.identifier.id | .b11843342 | |
dc.identifier.callnum | 11735 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 323ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251209 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11735.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.41 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11735.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 179.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11735.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 135.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11735.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 246.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11735.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 930.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11735.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 397.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11735.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 355.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)