- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | البيشي, عامر بن مترك بن سياف | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:45:50Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:45:50Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124563 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تصور مقترح لبرنامج تدريبي لاعضاء هيئة التدريس بجامعة الملك خالد على استخدام مستلزمات بيئة التعليم الالكتروني في ضوء احتياجاتهم التدريبية | |
dc.identifier.id | .b11842568 | |
dc.identifier.callnum | 11728 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 198 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00251125 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11728.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11728.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 125.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11728.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 173.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11728.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 133.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11728.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 455.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11728.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 152.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11728.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 122.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)