- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | |
dc.contributor.author | الزهراني، مريم بنت سعد بن احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:42:14Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:42:14Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124556 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | واقع استخدام المستحدثات التكنولوجية في مختبرات العلوم بالمرحلة الثانوية من وجهة نظر مشرفات ومعلمات العلوم بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11836854 | |
dc.identifier.callnum | 12224 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 169 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00250497 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12224.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12224.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 291.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12224.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 287.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12224.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 279.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12224.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12224.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 411.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12224.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 175.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)