- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد بن عبد الرحمن | |
dc.contributor.author | ياركندي، الاء بنت يحي بن عبد الكريم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:41:47Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:41:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124555 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الافادة من الامكانيات التشكيلية للتصوير الفوتوغرافي في مجال التعبير باللون كمدخل لابتكار لوحات فنية مستحدثة | |
dc.identifier.id | .b11836751 | |
dc.identifier.callnum | 12223 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 270 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00250487 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12223.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 22.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12223.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 214.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12223.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 59.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12223.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 93.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12223.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.56 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12223.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 98.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12223.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 62.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)