- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | القرني، عبد الرحمن بن محمد بن عايض | |
dc.contributor.author | عجلان، ماجد بن صلاح بن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:37:45Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:37:45Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124544 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الفروق الاصولية عند الامام الطوفي في شرحه لمختصر الروضة( جمعا ودراسة ) | |
dc.identifier.id | .b11832459 | |
dc.identifier.callnum | 12112 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الشريعة والدراسات الإسلامية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.relation.dep | الدراسات العليا الشرعية | - |
dc.description.extent | 678 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00249165 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
12112.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.59 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa12112.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 64.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse12112.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 142.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont12112.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 131.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind12112.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 395.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu12112.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 211.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title12112.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 195.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)