- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | العليان، فهد عبد الرحمن صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:29:53Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:29:53Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124523 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تصور مقترح للتطوير المهني الذاتي لمعلمي الرياضيات بالمرحلة المتوسطة من وجهة نظر المختصين والممارسين | |
dc.identifier.id | .b11821450 | |
dc.identifier.callnum | 11573 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 265 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00247932 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11573.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11573.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 95.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11573.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 41.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11573.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 5.55 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11573.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 365.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11573.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 185.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11573.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 77.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)