- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحارثي، زايد بن عجير | |
dc.contributor.author | الغامدي، حسين بن عبد الرحمن بن علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:21:20Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:21:20Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124501 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | الصدق التنبؤي لاختبار القدرات العامة ومعدل الثانوية العامة في النجاح في الجامعة. دراسة على عينة من طلاب جامعة ام القرى | |
dc.identifier.id | .b11815887 | |
dc.identifier.callnum | 11563 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 130 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00247236 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11563.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11563.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 99.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11563.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 106.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11563.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 182.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11563.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 538.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11563.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 281.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11563.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 43.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)