- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بار، عبد المنان ملا معمور،1368 هـ | |
dc.contributor.author | الزهراني، سلطان عاشور علي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T03:02:02Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T03:02:02Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124450 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوجيه الفني التربوي | |
dc.subject.other | التوجيه المهني | |
dc.title | التفضيل المهني واتخاذ القرار لدى عينة من طلاب الكليات المهنية بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b11800318 | |
dc.identifier.callnum | 11483 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 104 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00245530 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11483.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 828.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11483.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 227.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11483.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 234.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11483.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 201.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11483.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 322.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11483.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 139.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11483.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 193.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)