- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | باهمام، ايمان سعيد احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:53:21Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:53:21Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124430 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | دور المنهج الدراسي في النظام التربوي الاسلامي في مواجهة تحديات العصر | |
dc.identifier.id | .b11790350 | |
dc.identifier.callnum | 11438 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 325 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00244288 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11438.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11438.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 173.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11438.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 172.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11438.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 184.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11438.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 443.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11438.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 256.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11438.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 180.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)