- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بار، عبد المنان ملا معمور،1368 هـ | |
dc.contributor.author | النمري، محمد معتوق حامد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:50:27Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:50:27Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124421 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التوجيه الفني التربوي | |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | |
dc.title | اثر برنامج ارشادي مهني لتهيئة طلاب المرحلة الثانوية لاداء اختبار القدرات العامة بمحافظة الطائف | |
dc.identifier.id | .b1178975x | |
dc.identifier.callnum | 11430 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 145 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00244031 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11430.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.67 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11430.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 80.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11430.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 54.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11430.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 106.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11430.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 199.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11430.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 72.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11430.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 58.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)