- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد مصطفى | |
dc.contributor.author | الجعيد، سعيد صالح شتوي | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:47:13Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:47:13Z | - |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124411 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاسرة المسلمة | |
dc.subject.other | الاسلام - قضايا الاسرة | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | التربية الاسرية في ضوء كتاب العيال للحافظ ابن ابي الدنيا وتطبيقاتها التربوية | |
dc.identifier.id | .b11789013 | |
dc.identifier.callnum | 5626 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1429 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 170 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00243952 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5626.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.93 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5626.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 188.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5626.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 75.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5626.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5626.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 409.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5626.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 158.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5626.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 138.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)