- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجندي، علياء بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | المالكي، زكية صالح صالح | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:45:03Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:45:03Z | - |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124405 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القراءة - دراسة و تعليم | |
dc.title | تحليل محتوى كتاب القراءة لطالبات الصف السادس الابتدائي في ضوء مهارات التفكير المنظومي | |
dc.identifier.id | .b11788410 | |
dc.identifier.callnum | 11413 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1428 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 169ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00243860 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11413.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.19 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11413.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 27.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11413.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 40.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11413.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 97.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11413.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 254.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11413.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 86.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11413.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)