- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | إمام، الهامي عبد الرزاق | |
dc.contributor.author | ظفر، سمية عبد الرزاق احمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:43:43Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:43:43Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124402 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | رياض الأطفال - السعودية | |
dc.subject.other | رياض الأطفال | |
dc.title | اثر الالتحاق برياض الاطفال في تنمية الوعي البيئي لدى عينة من الاطفال (5-6) سنوات بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11787090 | |
dc.identifier.callnum | 11410 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 205ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00243696 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11410.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 125.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11410.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 125.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11410.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 125.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11410.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 125.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11410.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 125.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11410.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 125.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11410.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 125.39 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)