- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عثمان، السعيد محمود السعيد | |
dc.contributor.author | الحارثي، عبد الرحمن خضر خاتم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:40:35Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:40:35Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124396 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الأسرة - جوانب اجتماعية - السعودية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | تصور مقترح لدور الاسرة في اكساب قيم العمل التطوعي لدى ابنائها من منظور إسلامي | |
dc.identifier.id | .b11786097 | |
dc.identifier.callnum | 11404 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 224 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00243572 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11404.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11404.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 31.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11404.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 36.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11404.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11404.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 205.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11404.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 58.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11404.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 16.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)