- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أبو حسين، آمال حمزة المرزوقي | |
dc.contributor.author | اللحياني، فوزية ناير سالم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:40:17Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:40:17Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124395 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاسرة - الرعاية الاجتماعية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الامية التربوية في الاسرة (مظاهرها وطرق علاجها ) من منظور التربية الاسلامية ( دراسة ميدانية ) | |
dc.identifier.id | .b11786061 | |
dc.identifier.callnum | 11403 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 112 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00243569 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11403.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 19.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11403.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 216.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11403-1.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 1.28 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11403.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 78.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11403.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 2.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11403.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 533.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11403.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 81.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)