- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الخليفة، حسن جعفر | |
dc.contributor.author | الغامدي، بسينة عبد الله سعيد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:37:54Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:37:54Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124388 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | مهارات القراءة | |
dc.subject.other | المهارات الدراسية | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | فعالية استخدام استراتيجية ماوراء المعرفة في تنميو مهارات الفهم القراني لدى طالبات الصف الاول الثانوي بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1178233x | |
dc.identifier.callnum | 11232 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | الاداب والعلوم الإدارية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.description.extent | 2مج | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00242970 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11232.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.61 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11232.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 135.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11232.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 122.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11232.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 162.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11232.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 510.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11232.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 232.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11232.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 304.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)