- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | |
dc.contributor.author | الحازمي، محمد عبد الله حسين | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:30:33Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:30:33Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124366 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الاسلامية - تاريخ - عصر الخلفاء الراشدين | |
dc.title | منهج الخلفاء الراشدين في التربية الاجتماعية وتطبيقاتها في الواقع التربوي المعاصر | |
dc.identifier.id | .b11780514 | |
dc.identifier.callnum | 11381 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 250 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00242735 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11381.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11381.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 15.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11381.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 10.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11381.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 53.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11381.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 150.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11381.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 72.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11381.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 60.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)