- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العمرو، صالح بن سليمان بن صالح | |
dc.contributor.author | السيد العلوي ، مها هاشم عبد الكريم | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:24:59Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:24:59Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124353 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | تربية الأطفال | |
dc.title | إسهام الوالدين في تنمية شخصية طفل المرحلة الابتدائية من خلال اساليب الحوار | |
dc.identifier.id | .b11779354 | |
dc.identifier.callnum | 11370 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 285ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00242610 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11370.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.11 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11370.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 165.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11370.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 225.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11370.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 126.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11370.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 559.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11370.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 201.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11370.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 113.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)