- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | خياط، محمد جميل علي | |
dc.contributor.author | العمودي، ابو بكر عبد الرحمن احمد باموسى | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:23:19Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:23:19Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124348 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | غزوة أحد | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | الغزوات الإسلامية | |
dc.title | المضامين التربوية المستنبطة من غزوة احد وتطبيقاتها التربوية | |
dc.identifier.id | .b1177888x | |
dc.identifier.callnum | 11366 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1421 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 206 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00242560 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11366.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11366.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 61.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11366.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 22.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11366.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 128.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11366.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 267.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11366.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 126.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11366.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 97.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)