- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | الزهراني، عبد الرحيم حسن عبد الله | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T02:03:18Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T02:03:18Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124294 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | الاساليب التربوية الاسلامية لتنمية طاعة ولي الامر لدى الشباب في ضوء التحديات المعاصرة | |
dc.identifier.id | .b11772323 | |
dc.identifier.callnum | 11282 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 233 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00241827 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
11282.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.9 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa11282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 302.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse11282.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 254.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont11282.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 161.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind11282.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 546.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu11282.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 263.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title11282.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 189.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)