- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، عبد الله محمد احمد | |
dc.contributor.author | العصلاني، فيصل بن راجح بن رجاء | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:46:40Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:46:40Z | - |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124249 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | اراء الشيخ عبد الله بن قعود رحمه الله التربوية من خلال مؤلفاته وتطبيقاتها التربوية | |
dc.identifier.id | .b1176451x | |
dc.identifier.callnum | 8011 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1430 | |
dc.description.extent | 237 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00238759 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8011.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa8011.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 2.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse8011.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 33.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont8011.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 78.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind8011.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.05 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu8011.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 105.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
titel8011.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 123.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title8011.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 123.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)