- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كنسارة، احسان بن محمد بن عثمان | |
dc.contributor.author | الجريوي ، عبد المجيد عبد العزيز محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:21:44Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:21:44Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124182 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم الإلكتروني | |
dc.title | تقويم تجربة الجامعات السعودية في استخدام نظام إدارة التعليم الالكتروني ( جسور ) | |
dc.identifier.id | .b11740292 | |
dc.identifier.callnum | 1386 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 236 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00235776 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1386.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1386.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 95.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse1386.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 71.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1386.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 185.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1386.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 409.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1386.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 194.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1386.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 128.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)