- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | المزروعي، حفيظ محمد حافظ،1366هـ | |
dc.contributor.author | الزهراني ، غرم الله بركات محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:19:06Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:19:06Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124174 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الرياضيات - مناهج | |
dc.subject.other | العلوم - مناهج | |
dc.title | تقويم محتوى مقررات العلوم بالمرحلة المتوسطة في ضوء متطلبات اتجاهات الدراسة الدولية للعلوم والرياضيات | |
dc.identifier.id | .b11735569 | |
dc.identifier.callnum | 7992 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 241 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00235285 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7992.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.48 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7992.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 99.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7992.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 65.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7992.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 119.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7992.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 360.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7992.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 118.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7992.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 246.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)