- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجندي، علياء بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | السلمي، فاطمة بخيتان جبران | |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T01:14:41Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T01:14:41Z | - |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/124161 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الابداع - تعليم | |
dc.subject.other | الإبداع | |
dc.title | دور المشرفة التربوية في تنمية الابداع لدى معلمات الاجتماعيات من وجهة نظر المعلمات والمشرفات التربويات بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b11729120 | |
dc.identifier.callnum | 7980 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة ام القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1431 | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 140 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00234593 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7980.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 41.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7980.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 400.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7980.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 585.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7980.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 748.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7980.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.03 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7980.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 2.16 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7980.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 151.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)